Michelin

Michelin

måndag 1 mars 2010

Hjälp jag har tryckt på knappen rensa redigering, vad gör jag nu?

RENSA REDIGERING!

OK jag har gjort en tabbe! Jag tryckte på Rensa redigering och nu ser det inte alls ut som det brukar här på min blogg. Vad ska göra för att få allt som vanligt igen?
Någon som kan vara snäll och hjälpa mig, så vore jag oerhört tacksam!
Jag satt tyvärr och jobbade här allt för länge inpå nattkröken och var alldeles för trött och då gjorde det misstaget att trycka på rensa redigering.
Jag har aldrig tidigare varit på den knappen, så nu känner jag mig lite desperat.
Måste jag börja om ifrån början med allting nu eller vaddå?
Tacksam för hjälp ifrån Er därute som kan det här!
TACK!

Jag får hoppas att det är okey här imorgon eller rättare sagt senare idag och att det har fixat till sig efter att jag har försökt att göra alla konstens regler för att få det att fungera igen som vanligt. Tänk vad man är dum som ska hålla på och sitta här och jobba långt in på nätterna istället för att försöka sova. Fast jag vet att det kommer ta många timmar innan jag somnar när jag väl har lagt mig till sängs. Jag kan bara inte sova!
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..