Michelin

Michelin

tisdag 16 mars 2010

Katastrof att se Petra Mede eller rent utav en skandal.

Jag satte mig förväntasfull framför tv-apparaten och skulle nu äntligen få se
Petra Mede i hennes nya Show.
Det kan väl inte bli bättre tycker man!
Men snacka om fiasko av det största slaget......
Petra pratade sönder hela programmet TOTALT och jag tyckte synd om alla hennes gäster.
Jag kan inte tänka mig att Petra pratar så här tillgjort och löjligt som hon alltid gör så fort man slår på en kamera i hennes närhet. Hon kan inte hålla på så här längre! Det är okey i några program, men hon lägger på en stil och spelar en roll som inte passar henne alls. Så detta var första och sista gången som jag tittar på Petra Medes Show.. Synd med tanke på att hon har så otroligt duktiga musiker och sångare med sig i sin show och oavsett vilka hon än bjuder till sitt program så pratar Petra bara sönder programmet.
Så jag säger bara: NEJ TACK till Petra Medes Show, hon är inte roligt längre!
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har skrivit ett inlägg på min blogg om ett modernt hus i Tokyo. Ett väldigt udda men ganska coolt!
    Kolla gärna in det om du vill, vad tycker du om det, skulle du kunna bo i det?
    Kramar!!
    /Amanda

    SvaraRadera
  2. hejhej allt bra med dig idag ?

    SvaraRadera
  3. Snubblade in på din blog , härlig läsning !!
    Kommer nog tillbaka igen !!!

    Mvh
    Anette

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..