Michelin

Michelin

fredag 19 mars 2010

Nu är jag trött på Thomas och Simon

Jag har alltid tyckt om att titta på Thomas och Simon men nu har dom gått för långt.
En sak att vara en bra designer men att fördöma folk och säga att folks saker är fula är till att gå för långt anser jag. Och det klandras över att vi Svenska har det si eller så i sina hem.
Alla är vi ju olika och alla kan ju inte tycka om samma saker som just Thomas och Simon tycker om. Visst dom har varit duktiga att fixa till hos en del människor,
men frågan är om alla blir så nöjda när dom kommer tillbaka till sina hem efter att
Thomas o Simon har gjort sitt.
Kvällens program visade en klart försämring av deras kunnande. Jag skulle ha gråtit om jag hade varit i kvinnans kläder! Från ett rum med helt underbara väggar så ändrar Thomas o Simon detta rum och målar dit stora beige och vit randiga väggar och sätter upp några jädrans franslampor av det värsta slag jag någonsin har sett.
Nej jag hade faktiskt brytit ihop efter deras framfart.
Man kan göra fint och snyggt utan att alltid måla väggarna med en massa konstiga färger också.
Alla tycker inte om rosa, lila och gud vet vad, så nu kan dom sluta vara så kaxiga,
för nu har jag och många med mig tappat förtroendet för Thomas och Simon!
Jag skulle aldrig tillåta dom att komma in i mitt hem. ALDRIG!

1 kommentar:

  1. Jag kan inte annat än att hålla med dig !! =)
    Önskar dig en mysig fredag och en trevlig helg , varma kramar / Berith (här&nu)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..