Michelin

Michelin

onsdag 17 mars 2010

Vitare än vitt så vitt jag vet

Har du missfärgade tänder?
Ja då finns här en jätte bra lösning för det.
Jag ställde frågan till min mans lillasyster, vad hon gör för att ha så otroligt vackra och vita tänder och jag fick svar på min fråga som heter mer än duga.

Man får naturligtvis det bästa resultet om man först går till sin tandläkare och bleker sina tänder och efter en sådan behandling så använder man sig av en speciell tandkräm som heter: Opalescence som kostar 35 kronor för 22 ml och 125 kronor för 100 ml..
Eftersom jag har en sådan hemsk tandläkarskräck så har jag lite svårt för att ens lyfta telefonluren och ringa och boka en tid för tandblekning hos min tandläkare. Så jag beställde istället tandkrämen för att se om det händer något.
Och ja faktiskt så ser jag med blotta ögat att något håller på att hända, jag har ju trots allt enbart använt tandkrämen i två dagar och jag borstar tänderna efter varje måltid. Jag är ju en thè-älskare och dricker oerhört mycket thè som gör mina tänder mörkare. Och jag tänker absolut inte sluta med mitt thè-drickande utan istället använder jag nu min nya tandkräm. Kan hända att det låter dyrt med en tub tandkräm för 125 kronor plus porto, men jag anser det vara värt varenda krona.
Jag tycker det är värt att prova!
http://www.opalescence.se/
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..