Michelin

Michelin

söndag 14 mars 2010

Har du 1,4 miljner kronor liggande i byrålådan?

Det var en fråga togs upp i vår landsortstidning.
Har man 1,4 miljoner kronor liggande i byrålådan så undrar jag om man verkligen skulle lägga det på en rejäl resa så som många gjort.

Hittills har mer än 300 personer köpt en biljett för 200 000 amerikanska dollar. Fyra svenskar har redan skaffat en biljett för en resa ut i rymden.
Den förste var smålänningen Bengt Söderqvist som tecknade sig för en biljett redan för drygt två år sedan.
Ann Klefbohm från Umeå hoppas att bli den första svenska kvinnan i rymden.
- Jag har lyckats reservera en biljett. Att få komma ut i rymden har varit en dröm som jag haft ända sedan jag var ett barn. Jag vet inte varför, säger Ann Klefbohm, sedan många år bosatt i Umeå där hon är delägare och marknadschef för ett IT-företag.
Läs mer HÄR
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..