Michelin

Michelin

måndag 29 mars 2010

Vad är det för fel på Blogspot???????????

Nu kan jag inte mer än att bli riktigt förbaskad..
Jag tycker inte om att helt plötsligt ska mina bilder bara bli som ett stort rött kryss.
Jag har lagt in bilderna som det ska vara och jag har inte gjort nånting, så det måste vara något fel hos blogspot.
Jag tycker inte om att det ska se ut som det gör nu här för tillfället.. Nu kl: 18:15 så är det alltså enbart röda kryss på alla mina bilder. JAG BLIR SÅ FÖRBASKAD ÖVER SÅNT!
Jag respekterar INTE att det ser ut så!
Hoppas blogspot fixar till det här så att det inte ser ut så här i fortsättningen!
Jag har ingen lust att byta till något annat, men fortsätter det så här, så kommer jag ta upp min blogg på annat ställe. Så dä så!
SKÄRPNING!
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..