Michelin

Michelin

onsdag 13 maj 2015



Greklands största ö bjuder på pittoreska byar, fantastiska stränder, rikt kulturarv och vacker natur. Kretas västra sida anses vara den vackraste delen av ön och här ligger Chaniakusten vars mittpunkt är staden Chania, som i sin tur efterföljs av ett pärlband av badorter. Vädret i juni är skönt och varmt med upp till 27 grader i luften och 22 i vattnet. 
Åker du i juni är det inte lika många turister som under de kommande månaderna, juli och augusti.


Jag är rätt så övertygad om att vi har valt en trivsam resa så det ser vi fram emot.. 
Är det någon som har i Chania på Kreta? 
Skriv gärna och berätta vad ni tyckte om er resa..
Jag längtar att få ställa mig barfota och få känna sanden under fötterna 
och få känna vattnet som smeker mina fötter..


Jag riktigt längtar att få sätta mig på planet och åka iväg.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..