Michelin

Michelin

söndag 24 maj 2015

Jag är väldigt nöjd med mina ögonfransar idag.

Jag har ju berättat tidigare att jag gjorde en fransförlängning 
för en tid sedan som jag inte blev så nöjd med.


Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Det var alldeles för glest och alldeles för långa fransar enligt mitt tycke
och det skavde i ögonen (vilket jag trodde skulle gå över efter en period) och jag blev lite rödögd.
Det kan ju hända att jag var lite känslig för just det limmet bara, det vet jag inte.

Jag vill poängtera att hon som gjorde fransförlängningen på mig var jätte duktig,
inget snack om den saken.
Så vill man ha fransförlängning så kan man absolut gå till henne och utföra detta.

Kruxet är bara att jag personligen förstod inte alls skillnaden förrän jag själv hade testat det.
Nu har jag testat både fransförlängning och volymförlängning och nu som först förstår jag skillnaden.  Jag är kanske inte är helt ensam om att vara så osäker på vad som är vad.

Men den här gången jag gick till: 


och gjorde volymförlängning istället.

Det var otrolig skillnad. Nu blev det så som jag hade tänkt mig ifrån början. 
Ja man kan ju se på första bilden vad tunna och korta fransar jag hade ifrån början.
Så jag ska tillbaka nästa månad och göra påfyllningar. 
IBI Beauty salong rekommenderar jag varmt.

Men som sagt, det är oerhört viktigt att veta hur man vill ha sina fransar.
Vill man ha fransförlängning eller volymförlängning eller vad är det man egentligen vill ha.
Det är frågan man ska ställa sig innan man bestämt sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..