Michelin

Michelin

fredag 8 maj 2015

Det är inte så lätt att vara orolig kattägare...........

Nu är det andra natten i rad som Sack (katten) är ute på span.. 

Igår kom han bara in en liten stund och åt mat och sen ut igen. 
Han tog en mycket kort sömn senare på kvällen och sen ut igen. 
Och ja Han är kastrerad! 

Förmodligen sitter han och vaktar på nånting så jag blir inte förvånad 
om han kommer hem stolt med nånting. 

Jag har sagt åt honom att vi vill inte ha små möss, fåglar o ekorrar, 
utan ska han ta hem nåt åt oss så kan han väl ta hem en älg eller ett rådjur i alla fall...

Nu är hans säng fortfarande tom och klockan är kvart över fem på morgonen. 
Jag får tydligen förklara för honom att jag blir orolig när han är ute och ränner så här på nätterna.

Skulle det vara så att han dejtar nån tjej, ja då vill vi veta vem hon är och skulle han ligga åt andra hållet, d.v.s. att han skulle vara gay så vill vi också veta vem det är....

Det är alltså andra natten som jag knappt sover på grund av hans nattliga uteliv.
Jag har luktat i munnen på honom och det luktar inte alkohol heller. Så nånting lurt är det.... 

Nu ska jag ändå försöka sova nån timme till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..