Michelin

Michelin

söndag 10 maj 2015

Jag har tappat intresset för trädgårdsskötsel... Mina gröna fingrar är helt borta!

Idag var maken och jag ute i trädgården och fixade till det lite grann.
Men jag kan erkänna att jag har totalt tappat intresset för trädgårdsskötsel..
Det beror nog på att det är inte lätt att få nånting att växa och bli vackert när inte solen når fram.
Jag hade fixat till en liten rabatt men efter att vi fick uppgrävt till fiber så blev det väldigt styggt både på gräsmattan och i min lilla enkla blomster rabatt så luften gick ur mig totalt..
Jag tror nog att det får se ut som det gör, med andra ord så får det växa hej vilt och hur som helst.
Jag som älskar vackra blommor och växter, men nej nu vill jag inte hålla på längre .......
Nu ska jag istället bara ägna mig åt att försöka koppla av och försöka göra absolut ingenting. 

Mina gröna fingrar är helt borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..