Michelin

Michelin

fredag 8 maj 2015



Det är bara att hoppas att Sack (katten) inte låtsas vara någon uteliggare och ligger på någon parksoffa nånstans och jäser. Men han var hemma vid halv elva på förmiddagen och nu är han med maken och meckar lite med bilen i garaget. 


Jag undrar vad Sack håller på med egentligen på nätterna.. 

Nu skulle det vara spännande att sätta på honom en kamera runt halsen med GPS 
och följa honom vart han går. Vi har funderat länge på det, kanske vi skulle göra slag i saken 
och införskaffa en sådan kamera..

Bara han inte håller på med droger eller annat djävulstyg för då ska han minsann få höra att han lever. Då får han hitta nåt annat ställe att bo på.. 

Så som han går här och lyfter upp ändan så skulle man ju kunna tro att han är lagt åt andra hållet och det bryr jag mig då rakt inte alls om, för det är ju upp till honom vem han tumlar runt med i sänghalmen. 
Men då kan han väl öppet visa oss och hålla sig här hemma 
så vi slipper vara så oroliga varje natt och vara sömnlösa för hans skull. 

När jag försöker förklara för Sack så tittar han bara på mig som om jag inte vore riktigt klok, 
och det är jag väl kanske inte heller.. Men han ska minsann inte få störa min nattsömn längre, 
jag som verkligen behöver en massa skönhetssömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..