Snacka om lång leverans!
Minns ni när jag berättade tidigare
när min man gjorde en beställning på en overall ifrån InOne den 25 oktober och han gick via Groupon och fick rabatt på overallen.
Både jag och min man följde instruktionerna och vi fick en bekräftelse ifrån InOne via mail att varan var nu beställd och att vi hade betalat pengar för varan och att den inom kort skulle skickas iväg till oss. Vi väntade på att overallen skulle dyka upp, men inget kom...
Vi tog då kontakt med InOne och de ursäktade sig med att det var så otroligt många som hade beställt overaller ifrån InOne så de bad om ursäkt och att det skulle bli lite försenat..
Så jag väntade och jag väntade och jag väntade
och
jag väntade och jag väntade.
Vi tog åter kontakt med InOne och de påstod att de hade skickat en overall så den var nog på väg.
Men ingen overall dök upp!
Så jag väntade åter igen tills jag börja tröttna
Nu tog vi istället kontakt med Groupon och även dom påstod att en overall hade skickats till mig. Men jag hade ändå inte fått någon overall och man tyckte då att det var mycket märkligt att jag inte hade fått någon overall men man skulle ändå se till att en ytterligare overall skulle sändas till mig.
Åter igen väntade jag på min overall men ingen overall kom.
Min man blev då förbaskad och skrev ett inte så vänligt mail till InOne och denna gång skyllde man på posten som inte hade skött sina åtagande och som förmodligen hade slarvat bort min overall.
Till slut fick min man kontakt med en person på Groupon som nu skulle se till att jag skulle få min overall.. Åter igen, många turer fram och tillbaka men ingen overall kom...
Samma person från Groupon hade nu både telefonsamtal och mailkontakt med min man, men när det gått 8 månader sedan min man gjorde beställningen så skrev min man till InOne och begärde att få pengarna tillbaka med ränta.. Nu hade min man verkligen ledsnat och man kan säga att han var heligt förbaskad medan jag ändå ville ha min overall (envis som jag är)
Jag skrev därför ett mail till samma person på Groupon som min man hade haft kontakt med tidigare och efter bara någon dag så ringde denne man upp mig från Groupon. Det var en mycket trevlig person som nu skulle se till att det skulle ordna upp sig och att jag nu äntligen skulle få min overall och han beklagade att jag hade fått så många olika besked och att denna process hade blivit så pass utdragen som 8 månader.
Eftersom den overall som jag ville ha ifrån början var slut så fick jag nu välja ut vilken overall jag ville och mellan skillnaden skulle Groupon stå för och jag gjorde en helt ny beställning på InOne.
Denna gång var jag dock inte helt övertygad om att jag verkligen skulle få min overall..
Men idag när jag kom hem så låg ett paket ifrån InOne i brevlådan och gissa om jag blev mäkta förvånad att se en overall... Jag blev dock lite besviken på att mitt namn som skulle broderas på overallen, var nu istället ett påklistrat med vit plast med mitt namn.. Men man kan inte få allt.
.
Jag är nu nöjd och jag klandrar inte alls Groupon för vad som hänt och vi kommer fortsättningsvis att nyttja Groupons tjänster men vi kommer aldrig mer ha något med InOne att göra framöver..
Det blev nog lite för mycket i oktober månad för InOne-företaget att ro iland med så många beställningar på dessa populära overallerna så min beställning hamnade nog på sido vägar för att slutligen bara gått upp i rök..
Men jag har min overall och nu bryr jag mig inte om att det blir några kalla sommarkvällar för drar jag bara på mig min overall och myser..
Visserligen finns det ett orspråk: den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Men det här var nog i längsta laget
GOD KVÄLL......

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar..