Michelin

Michelin

torsdag 19 januari 2012

Kissie kör med dubbel-reklam både för Xlash och PeterThomasRoth..


Här är en produkt som jag själv anser vara väldigt effektiv och bra på alla sätt och vis..
Jag har själv provat den och jag har den i mitt badrum och använder den varannan kväll numera. 
Och visst märker jag att något händer. Till en början så satt jag där och funderade vad den här lilla penseln skulle göra för underverk. Jag kan gott erkänna att jag trodde att jag hade blivit lurad på mina pengar. 
Men ändå så penslade jag mina ögon varje kväll och efter en vecka så började jag märka en viss skillnad.
För när jag lade på mascara så såg jag helt plötsligt att fransarna verkligen hade blivit betydligt längre.
Jag gjorde sen ett uppehåll för att se hur effekten skulle bli då. Mina ögonfransar blev då som dom var innan jag använde Xlash.
Åter igen började jag med Xlash och efter en vecka så såg jag återigen effekten.
Så en sak är säker: Vill man ha längre ögonfransar så tillhör Xlash en av mina favoriter.


Men sen blir man lite förbryllad då man ser att den så kallade 
"stor-bloggaren" Kissie skriver om Xlash-produkten.


Hon skriver så här:
Jag är oftast väldigt skeptiskt till skönhetsprodukter som lovar allt möjligt.. Men jag gav Xlash en chans, för jag vill verkligen ha längre och tjockare fransar.. And guess what? Det funkar!

Okey så långt är ju allt bra.... 
Men sen ser man på Kissies beautytips att hon använder PeterThomasRoth produkter.
Det är lite synd för varumärket Xlash. 
Jag personligen har INTE testat PeterThomasRoths produkter så jag kan inte uttala mig om det är bra eller inte.
Hon får väl lov att bestämma sig nu vilket hon använder sig utav, eller så kanske hon använder sig av båda produkterna samtidigt för att hon ska tro att det blir bättre effekt.. Vem vet?  


1 kommentar:

  1. Åh va kul! Jag har precis beställt min andra Xlash, fantastisk produkt :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..