Michelin

Michelin

fredag 11 december 2015

Ingen bra spis!

BOSCH HCE 622123V 


En av de värsta spisar jag någonsin har stått vid...
Jag har stått mycket vid spisen och lagat mat och jag har bakat en hel del under mina 62 år..
Men sedan jag fick den här spisen av vår privata hyresvärd, så kan jag bara säga att det är absolut den värsta spis jag någonsin har stått vid. För det första så är plattan för stekpannan längst in och det känns bara bökigt och krångligt att steka längst in. Sen om jag ska tex. baka kärleksmums eller göra en fläskpannkaka så är det först och främst risk för att smeten rinner ut ifrån plåten för den är helt fel utformad. Det blir lite tunnare på ena sidan av plåten och då blir gräddas det ojämt och blir hårt i ena kanten av plåten. 
Sen är det besvärligt när man ska plocka fram plåtarna ur lådan nertill, det finns inget handtag utan man måste ta tag om var sida om lådan för att kunna dra ut lådan..
Jag har inte fått något bra resultat i ugnen, när jag har bakat bullar, bröd, stek, kyckling, m.m. trots att jag följer instruktionsboken. 
Skulle någon fråga mig om den här spisen så skulle jag rekommendera folk att titta på någon annan spis.. För den här är långt ifrån bra! Den är inte ens värd priset..
Se mer om spisen HÄR inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..