Michelin

Michelin

tisdag 22 december 2015

Gravid?

Mamman tog hennes 16 år gamla dotter till doktorn.
– ”Ja, så vad är problemet här?” frågar doktorn.
– ”Det är min dotter Julia, hon mår sämre oftare och oftare, hon är alltid dålig på morgonen,” säger mamman medan dottern sitter och stirrar ner i golvet.
Läkaren undersöker hennes dotter och så vänder han sig till mamman och säger:
– ”Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här, men Julia är gravid. Jag antar att hon är cirka 4 månader gravid. ”
– ”GRAVID??” utbrister modern. ”Det är omöjligt. Hon har aldrig varit med en kille. Är det inte sant Julia? ”
– ”Det är sant mamma, jag har inte ens kysst någon!” svarar Julie.
Då reser läkaren på sig och går bort till fönstret där han ställer sig och tittar ut. Där står han tyst i 5 minuter.
Slutligen frågar mamman, ”Är det något som är fel doktorn?”
Då svarar doktorn ”Åh nej. Det är bara det att sist detta hände…. så föddes det en stjärna i öster och tre vise män kom ridande. Inte sjutton att jag kommer att missa det den här gången! ”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..