Michelin

Michelin

lördag 2 januari 2016

SimpleSite.com är INTE gratis, utan gratiserbjudandet gäller enbart under en 48 timmars period.

Jag gjorde en test där man påstår att det är helt gratis med hemsida/blogg..
Men det stämmer inte alls.
Ingenting är gratis, det var ju min första tanke när jag SimpleSite.com och jag hade rätt..
Det gäller enbart under 48 timmar, sen kostar det om du vill behålla din sida som du har suttit och jobbat med. Jag tycker det är fel att göra så.....

Jag påbörjade min sida/blogg som jag döpte till Michelin
och för att man sedan ska kunna fortsätta att ha kvar sin sida efter 48 timmar, så måste man betala.


Jag skrev inne på SimpleSite på Facebook och tog upp detta och jag fick följande svar:

En SimpleSite-webbsida är helt gratis och prenumerationen löper aldrig ut. 

Du kan välja att uppgradera din gratis prenumeration till en PRO-version med några extra funktioner. 

Om du har några frågor kan du kontakta vår kundtjänst via kundtjanst@simplesite.com. Smiley smile




 Då funderar jag vad som utgår? Mitt gratis domännamn eller vad då?

GRATIS domännamn när du skaffar PRO -www.michelin-berith.se - 0 kr
Erbjudandet utgår om: 24:03:46 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..