Michelin

Michelin

måndag 11 januari 2016

Det beror ju på hur vi ser på våra karlar...........




Jag var på vårdcentralen i förmiddags och jag kan inte låta bli att tänka på en konversation som jag hörde mellan några kvinnor när de tittade på ett tv.program där fotbollsmän dansade balett.

Den ena kvinnan säger: 
Ja men det är ju jätte bra att fotbollsmän och dragspelare får dansa balett, 
för då är dom ju inte så macho!
Jaaaa, svarade de övriga och tindrade med ögonen..




Min första tanke var i detta ögonblick:
Herre gud, jag vill då att min karl ska vara lite macho och vara en riktig karlakarl 
och inte gå omkring i några jädrans trikåer och dansa balett.
 OBS! Bild lånad 



Samtidigt som jag plötsligt insåg att det kanske finns de kvinnor som vill ha sina män 
dansande i trikåer och strutta runt och vara sin lilla kvinna till lags..
 OBS! Bild lånad 
Så det kanske är mig som det är fel på
eller
så är det kanske bara beror på hur man ser på våra karlar.


Ja, det beror ju på det förstås...
 OBS! Bild lånad 

En sak är säker i alla fall:
Tur att smaken är som baken = Delad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..