Michelin

Michelin

onsdag 29 april 2015

Nu är jag djäkligt less på att Fria Tider håller på och ringer mig stup i kvarten och lägger luren i örat på mig när jag svarar.

Inte för att jag har någon lust att prata med någon från Fria Tider 
men jag anser att det är högst oförskämt att slänga luren i örat så fort man svarar i sin telefon.
Jag hör ju någon i andra änden... 

Och inte hjälper det heller trots att numret är nixregistrerat. 
Nästa gång de ringer så ska jag lägga in det numret i min telefonbok
 och skriva med stora bokstäver: SVARA INTE!

När jag kollar numret på hitta.se så finns där många som har blivit utsatta för dessa envisa telefonsamtalen.. Telefon numret som ringde mig sist är: 076 4939291
Kolla HÄR vad folk har skrivit för kommentarer om just detta nummer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..