Michelin

Michelin

måndag 27 april 2015

Använder du dig av sexleksaker? Varför inte ta en tur i butiken på Google Maps

Du kanske tillhör de som inte riktigt vågar gå in och titta i en sexbutik..
Känns det genant så varför inte bara en liten tur via Google Maps, klicka HÄR och sen tycker jag att det är på tiden att du går in och kollar på deras hemsida där de har massor av erbjudande som kanske lockar dig och din partner.. 

Gör du liksom jag ett besök på sidan Mshop .. 

När jag var in och kollade runt lite på sidan så fick jag mig ett gott skratt 
när jag en vara som kallas för: 

Tjolahoppsan-spray 

"Tjolahoppsanspray” ger en växelvis varm/kall effekt. Spraya på och njut av effekten! Fungerar både för män och kvinnor.
Intimate spray gör det lättare att uppnå härliga orgasmer.
Fungerar både på män och kvinnor. Spraya 1 - 2 gånger på bröstvårtor, penis eller klitoris för önskad effekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..