Michelin

Michelin

onsdag 19 november 2014

Drömmer du om ett nytt kök?


Jag känner många som sitter hemma i sina stugor och drömmer om ett nytt kök.

Kanske gör folk som jag, sitter med papper och penna och ritar och funderar hur jag vill ha mitt nya kök. Ena stunden funderar jag på om det ska vara svarta skåpsluckor eller om jag ska ha ljusa vita fina luckor och jag kliar mig i huvudet och fortsätter att fundera. Ett kök är ändå ett såpass viktigt utrymme, där både familj, släkt och vänner ska kunna samlas och trivas tillsammans.
Det är viktigt att det är rejäla skåp och lådor och att köket blir funktionsdugligt och som passar just mig och min familj. Tankar och funderingarna snurrar i skallen och jag visar mina ideèr till min man som också har sina önskemål av hur vårt kök ska se ut i framtiden. 
Vi beslutade oss för att Googla och se oss omkring på olika förslag till kök och där ibland dök Bomankök AB upp som gav oss en massa inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..