Michelin

Michelin

måndag 23 maj 2016

Vart har alla sparade pengar tagit vägen?

Ska jag fortsätta att spela gitarr (och det ska jag ju) så blir det till att fila ner dom helt och hållet. 
För jag tycker att det "rasslar" lite för mycket när man har för långa klor. 
Så nu är det slut med långa vackra naglar! 
Och billigare blir det ju också, för då slipper jag gå och fixa naglarna! 
Wow, här spar jag ju en hel del slantar! 

Undrar vad jag ska hitta på att göra, för alla dom sparade slantarna då..
Det blir kanske lika som när jag slutade röka.. 
För oj vad pengar jag skulle spara då. 

Har jag gjort det då? Nä...
Så då är ju den stora frågan:
Vart har alla dessa pengar tagit vägen då om de inte ligger i någon spargris? 

Detta måste jag försöka reda ut på nåt sätt och få en klarhet i hur det ligger till. 

Hm ............. tänker...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..