Michelin

Michelin

måndag 6 juli 2015

Ger skugga för de fyrbenta vännerna! Får de vara ifred då? Med risk för hund-stölder!

Ja visst är detta bra!
Men vågar man idag lämna sin hund utanför en butik?
Med tanke på denna stöldvåg som härjar i vårt avlånga land.
Om jag själv hade en hund så jag aldrig våga placera min hund utanför en butik idag.
Jag skulle nog hellre låta min hund vara hemma när jag åker till affären.
Och skulle jag trots allt vara tvungen att ha hunden med mig så skulle jag nog se till att jag hade någon med mig som kunde gå ut med hunden utanför bilen medan jag handlade.. 
Eller? Är det bara jag som tänker så? 

Men tanken är ju jätte bra trots allt som det gjorde på Maxi: 
att ge de fyrbenta både skugga och vatten, som jag läste om i Aftonbladet

Men får hundarna verkligen vara ifred då? 


1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..