Michelin

Michelin

söndag 14 september 2014

Vad dricker du för kaffe? själv föredrar jag Gevalia`s nya

Jag är egentligen ingen riktig kaffeälskar precis.
Jag klarar mig utan kaffe, men när jag väl dricker en kopp kaffe så vill jag att det ska smaka gott.
Och det gör den här nya Gevalia med bättre bönor och fylligare smak.
Jag märker skillnaden direkt om det är någon annan sort i min kaffekopp.
Så nu efter att maken har märkt att jag inte dricker upp mitt kaffe som är gjort på något billigt kaffe, så åker han iväg och köper just den här sorten: Gevalia brygg NY! Bättre bönor och fylligare smak.
Jag kan inte hjälpa att jag är kräsmagad.. Jag dricker ju inget som är äckligt.. utan det ska ju smaka gott.

Det finns ju de som inte fungerar om de inte får sitt kaffe....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..