Michelin

Michelin

fredag 13 juni 2014

Är fredagen den 13:de en olycksdag? Har du haft otur just idag?

Det är många som tror att det ska hända något just detta datum.

Jag har aldrig trott på det...
Men nu börjar jag faktiskt undra, för det har hänt en hel del för mig.
Först så tog åskan livet av både min stationära dator och router och modem.
Sen så lämnade jag in min dator för att kolla om det gick att fixa den, men icke.. 
Den var stendöd och det var inte ens lönt att ens försöka få liv i den, så istället så ska jag nu anlita mitt försäkringsbolag så jag förhoppningsvis ska få ut en ny dator.
Sen började vår bil att bete sig lite konstigt, så den måste in på en bilverkstad.
Och dessutom så kom ett brev på posten som inte var så roligt.
Jag tror tamme sjutton att hela dagen har varit väldigt otursdrabbat och nu hoppas jag att det får vara bra nu.
Jag ska krypa ner i badkaret så jag får väl hoppas att jag inte halkar och bryter nacken utav mig eller att det händer något annat innan denna fredag är slut..

Har du varit med om nånting idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..