Michelin

Michelin

onsdag 3 april 2013

Vad gör du, du som har tandläkarskräck?

Vet ni vad jag har gjort? Jag känner mig ganska stolt över mig själv nu.

Jag tog mod till mig att chatta till en tandläkare via Facebook

.. 
Jag skrev och berättade om min tandläkarskräck och vad jag fasar över
.
Jag är nu helt sjöblöt av svett och min mage är i uppror och jag är spyfärdig

men jag har i alla fall skrivit till tandläkaren där och frågat och berättat och nu väntar jag bara 

att få höra ifrån tandläkaren där..

.......
Oh vilken pärs... jag skulle hellre kapa en arm eller plocka bort ett öga nu än att få gå till en tandläkare.. 

sen får folk tycka att jag är larvig... men jag känner så.
.
God Gud hoppas du är med mig nu... för om tandläkaren hör av sig, så vet jag att min mage vänds ut och in.. 

Det är hemskt att vara så här... det är ingen som förstår min skräck, min fasa.

Men nu har jag så ont så jag inte vad jag ska ta vägen och dessvärre är det i bägge käkarna..

 Jag känner utav två tänder... en på varsin sida.....ingen alvedon hjälper heller längre.. 

Har knappt sovit inatt som varit heller... Jag är supertrött och har jätte ont. 

Ja jag vet, att många tycker jag är löjlig och att många andra också har tandläkarskräck, 

men jag är nog värst och det skäms jag inte för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..