Michelin

Michelin

tisdag 15 februari 2011

Jag har återfunnit mitt förlorade Google-konto..

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!

Jippey Tjohej Tjolahoppsan sa.....

Vad jag är glad..

Ja, ni kanske är helt ovetande om vad jag har gått igenom här.
Så jag ska berätta:

Igår skulle jag som vanligt logga in på mitt Google - konto och läsa min mail och skriva lite i min blogg, och vad händer tror ni? Jo jag kommer inte in, hur jag än dubbelkollar med mitt lösenord så kommer jag inte in på mitt Google - konto.
Gissa om jag blev förtvivlad.....
Jag har två Google-konton och två gmail adresser och jag satt fram till halv fyra inatt och fick tag i en av mina konton.. Men kontot för just den här bloggen har jag suttit med hela förmiddagen och fram till nu.. Jag tog kontakt med Tommy K Johansson och frågade honom om hjälp och det verkade helt hopplöst för min del.. Men jag tänkte och funderade på att det alltid brukar finnas genvägar till allting och det gjorde det också. Jag lurade hela systemet tydligen, för nu har jag tillbaka mitt Google-konto och jag har min gmail igen där jag hade en massa material..

Jag säger bara: FAAN VAD GLAD JAG ÄR ATT JAG ÄR SÅ JÄDRANS ENVIS!!!!


Animated Pictures Myspace Comments

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..