Michelin

Michelin

måndag 31 januari 2011

Vill du se toalettringen på natten? om den är uppfälld eller inte?


Ja, viss är det här en lite tokig pryl, men den kanske fungerar.

Visst är det irriterande när man vaknar på natten och snubblande måste ta sig till toaletten, och sen kommer det värsta av allt... när man tänder lampan och blir förblindad av det starka ljuset.


Men nu, tack vare LavNav slipper du smärtan i ögonen när badrumslampan

(som mitt i natten känns som en strålkastare) tänds.

Du sätter helt enkelt bara fast lilla LavNav på insidan av ditt toalettlock med hjälp av de medföljande självhäftande klisterlapparna. När du kommer in på toaletten känner LavNav´s rörelsedetektor av det och tänder sitt harmoniska ljus, lagom starkt för att du ska kunna se när du uträttar dina behov. Och när du går igen så känner LavNav av det också och släcks. Den känner till och med av om toalettsitsen är uppe eller nere, rött ljus när den är uppe och grönt ljus när den är nere. LavNav är helt enkelt brilliant.

Fakta om LavNav:
Rörelsedetektor
Rött/grönt ljus visar toalettsitsens position
2 x AA batterier (medföljer ej)
Storlek: 7.5 x 9 x 2.5 cm



Men min reaktion är då:
Jag sitter naturligtvis ner på toaletten liksom alla andra kvinnor
så varför ska jag nödvändigtvis se toalettringen?
Det är en sak som jag inte riktigt kan förstå, men förmodligen är den bra för ungkarlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..