Michelin

Michelin

måndag 31 januari 2011

Är verkligen Alvedon bra mot huvudvärk?

Jag tillhör dom som ofta har huvudvärk
och jag har under många års tid ätit mycket olika sorters huvudvärkstabletter men Alvedon har jag brukat som mest. Men frågan är om man blir immun emot tabletterna?
Den senaste tiden så har jag inte blivit ett dugg bättre när jag använt mig utav Alvedon.
Istället så känns det som om jag får allt mer huvudvärk för varje dag
och för varje gång jag tar en tablett.
Frågan är om jag kanske inte tål paracetamol som finns i Alvedon.

Eftersom jag inte tidigare har tyckt några andra tabletter har hjälpt så vet jag inte vad jag ska ta mig till idag. Kanske någon av er där ute i etern kan ge mig lite tips om något som är bra.
Tilläggas skall att jag även har fibromyalgi sedan många många år tillbaka och jag har fått bland annat Alvedon utskrivet av min läkare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..