Michelin

Michelin

fredag 5 november 2010

Har du skrivit något dumt på Facebook?

FYLLEFILTER TILL FACEBOOK

Den som skriver statusuppdateringar på Facebook efter ett par groggar kan nu få hjälp.
Ett fyllefilter lanseras som gör att du måste göra ett motoriskt test innan du kan skriva något.

Vad sägs om det?
Fråga mig inte hur det går till, men är detta verkligen något som behöver finnas?
Enligt min åsikt så anser jag att
man får stå för det man skriver oavsett om man är nykter eller onykter!
Man kan läsa både här och där att det faktiskt ska finnas ett slags fyllefilter men jag har hittills aldrig upptäckt att det finns något sådant på Facebook..

Har du sett det inne på Facebook?
Skriv och berätta, för jag tycker det skulle vara kul att få veta om det verkligen existerar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..