Michelin

Michelin

fredag 5 november 2010

Det är en konst att sminka sig. Samtidigt avslöjar jag en hemlighet.

Jag har nu införskaffat en massa lösögonfransar igen!
Jag tycker att det är bättre än att måla ögonfransarna och har man bara fått in snitsen så går det så otroligt mycket fortare att klistra på ett par lösögonfransar än att sitta med mascara och måla och måla och måla tills man fått den längd man vill ha.
Jag ska sedan prova mina nya linser som är färgade i brunt.

Jag kan ju avslöja en sak som jag gjorde när jag var i övre tonåren.
Jag ville ha långa vackra ögonfransar så jag tog helt sonika en sax och klippte bort mina ögonfransar, tätt tätt intill ögonlocket.
När jag sedan var klar så kände jag att det var absolut inte alls skönt att känna dom där små stubbhåren varje gång jag blinkade, så jag fick rusa till affären och köpa lösögonfransar och sen fick jag använda mig av lösögonfransar under många månader innan
ögonfransarna växte ut igen.
Men jag hade fått för mig att ögonfransarna skulle växa och bli långa och tjocka precis som man trodde att håret skulle om man klippte det.
Så skulle det finnas någon som har funderingar på att testa att klippa sina ögonfransar så avråder jag med bestämdhet: Klipp dom INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..