Michelin

Michelin

onsdag 25 januari 2023

Trött på alla vän-förfrågningar av alla karlar

 


Nu har jag ledsnat på alla dessa vän-förfrågningar från en massa karlar.

Jag får varje dag sitta och blockera en efter en. Det måste väl finnas något bättre sätt, tycker man. 

Det är värst på Instagram. Varje dag dyker det upp ett flertal karlar, som tror att man ska falla för dem. Jag är så förbaskad på allt det här, så jag vet snart inte vad jag ska göra. Är det meningen att jag måste avsluta mitt Instagram, bara för att få vara ifred? 

Jag är fullt medveten om att det är många fler än mig, som hela tiden upplever detta. Så det behöver ingen tala om för mig. Utan tala istället om för mig, hur jag ska göra för att bli av med dem? 

Jag har testat att lägga ut den värsta tänkbara foto på mig själv, men det spelar ingen roll hur man ser ut heller. Jag har till och med testat att lägga in en bild på en karl, men då får jag istället en massa fruntimmer som plötsligt vill bli vän med mig.

Det måste väl finnas nånting man kan göra, förutom att stänga ner sitt Instagram-konto, för att bli av med alla efterhängsna människor? Eller? 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..