Michelin

Michelin

onsdag 13 mars 2024

Jag håller på och försöker att köra igång med AdSense-koder igen

År 2011 fick jag en stroke och sedan dess har jag haft svårigheter att återuppta det här med AdSense-koder m.m. Det var inga svårigheter innan jag fick stroke, men nu är det rena rama herogryfer för mig. Allt jag ska göra, som jag förstår är att: Kopiera och klistra in AdSense-koden mellan -taggarna på min webbplats När jag sedan placerar denna kod på alla sidor på min webbplats visar Google automatiskt annonser på alla de bästa platserna. Det är lättare sagt än gjort, när man inte fungerar som innan stroken. Men jag gör väl ett försök, för att se om det händer något. Jag tar mycket gärna emot tips och råd om hur man bär sig åt. Så skriv gärna en kommentar! Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..