Michelin

Michelin

måndag 21 oktober 2013

Jag hamnade inne hos Anna Malmberg som är fotograf och vad ser jag...............

Jag råkade komma in på en sida där jag såg detta foto och jag blev helt helt förälskad..

Anna Malmberg är fotograf och delar i bloggen med sig av en magisk värld sedd genom sin kameralins. 
Hon sammanfattar själv innehållet med orden: photography, art, fashion, interior and inspiration.

Jag letar nu efter exakt såna här Sam Edelman boots men jag hittar bara ett par i mocca och som är röda... 
Jag har även kollat inne på sidan: Karmaloop men hittar inga där.. 
Någon som ser såna här Sam Edelman boots så säg gärna till mig så vore jag väldigt tacksam... 
Men jag vill alltså INTE ha i mocka eller att dom är röda..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..