Michelin

Michelin

söndag 1 augusti 2021

Länge sedan jag var här och skrev

 Jag har ju mina stunder, då ingenting, absolut ingenting fungerar.

Ena dagen kan jag göra det mest otrolig och att i nästa dag inte klarar av ett dugg. 

Det är sviterna från stroke. 


Mina kunskaper försvinner plötsligt och lika plötsligt så kan jag fungera hur lätt som helst. 

Just nu är jag inne i en period där det inte finns så mycket mer utrymmer, mer än att öva och träna in nya låtar, som ska ha klara nu tills vi ska köra igång och spela igen.

Den 13 augusti börjar våra spelningar.

Se vår hemsida: www.vitva.se som jag nu ska uppdatera.

Så den här sidan kommer lite åt sidan, men jag ska inte stänga ner sidan, utan jag dyker plötsligt upp igen när min hjärna vill lyda mig.  Det är som en berg- och dal-bana från dag till dag. 

Jag ber överseende. Men jag är strax här igen och gör lite förändringar..

Just nu håller jag på att uppdaterar Singersyr sidan och därefter kommer jag uppdatera varje sida som jag har här inne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..