Michelin

Michelin

måndag 30 november 2020

Vem är jag bakom den här bloggen?

 Jag presenterar mig här igen på min blogg.


Det finns de som skriver mail till mig och undrar vem jag är.

Ja, vad är jag för en filur egentligen, kan man ju undra.
Många kanske funderar över om jag är ung eller gammal
eller om jag bara är liten flicka som bara sitter och leker. 


Men jag kan väl säga så här:
Jag är en liten kicka inne i en gammal kropp som jag har barnasinnet kvar 
och den hoppas jag att får ha kvar ända tills jag tar mina sista andetag.

Jag är 67 år idag.
Nu har jag inte så många år kvar tills jag blir 70 år
 så känner jag mig fortfarande som om jag vore betydligt yngre inombords. 

Jag är född på Södermalm i Stockholm på Bondegatan och jag föddes 1953 på Södersjukhuset.
Jag är en av fyra flickor i vår familj och jag är den som är minst.

Mitt egentligen namn är egentligen Berith
men jag kallar min blogg för Michelin för att jag själv ser ut som en liten Michelin-gumma. 
Det vill säga att jag har figur som Michelin-gubben som gör reklam för däck. 
Jag startade att bygga hemsidor för många herrans år sedan
 och sen har jag skrivit olika bloggar och den här Michelinbloggen är nu den blogg
 där jag får utlopp mitt innersta så att säga. 
Med andra ord så "leker jag av mig" på den här bloggen och här är jag verkligen jag.
Nu vet ni lite mer om mig.
Jag hoppas inte alla mina besökare slutar besöka mig framöver på grund av min ålder,
 för då blir jag ledsen i ögat. 

Jag haft en hel del sjukdomar och har inte orkat med att hålla efter den här bloggen.
Men det ska det bli ändring på. 
Jag tar det lite pö om pö.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..