Michelin

Michelin

onsdag 23 oktober 2019

Jag försöker komma ihåg efter min stroke

Jag har ju förlorat minnet i mycket av det som jag gjorde innan min stroke. 

Jag kunde tidigare tjäna en slant på min blogg, vilket jag idag har totalt glömt bort hur det gick till. 
Så nu ska jag försöka komma på hur och vad jag gjorde. 
Det var lite olika varianter som jag tydligen höll på med, men som sagt efter min stroke så har allt fallit i glömska. Jag minns att jag höll på med nånting som kallades sig för Blogvertiser, om jag inte minns helt fel. Men det återstår en massa annat som jag håvade in pengar på. 
Men vad och hur det gick till, är idag en gåta för mig. 
Jag har inte ett minne av vad jag höll på och hur jag gjorde. 

Så där är jag nu idag och söker både i min blogg och i min hjärna.
Jag hade olika ställen där pengarna samlades och lades på hög. 
Jag har förlorat mycket efter jag fick min stroke.
Nu söker jag, hela tiden och försöker minnas bara.
Inte så lätt, men jag försöker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..