Michelin

Michelin

tisdag 16 oktober 2018

Kollade igenom min dagbok från 2017....kan konstatera att det var ett tufft år! 😱🙈


Januari: Lämnade tillbaka en scarf för den satt för hårt!
Februari: Fick sparken från Apoteket för att jag inte kunde trycka ut etiketter...va fan, flaskorna fick ju inte plats i apparaten!!
Mars: Blev riktigt glad...lyckades bli färdig med ett pussel på bara 6 månader fast det stod 4-6 år på kartongen!
April: Satt fast jättelänge i en rulltrappa pga strömavbrott!
Maj: Försökte mig på att åka vattenskidor men hittade aldrig nån sjö med backe..!
Juni: Förlorade en tävling i bröstsim...fick sedan reda på att dom andra fuskade. Dom jävlarna använde ju armarna!!
Juli: Blev utelåst från min bil i världens regnoväder. Bilen blev dyngsur eftersom taket var nedfällt...
Augusti: Kunde inte ringa 112..det fanns ingen 12-knapp på min telefon!
September: Försökte räkna ut varför det är så många W på M&M godisarna.
Oktober: Jävla M&M..dom är så svåra att skala!
November: Bakade en kaka..stod att jag skulle separera 12 ägg. Fick gå runt till grannarna och låna ihop skålar.
December: Gick på disco där man skulle vara över 18. Tog en jävla tid att samla ihop 17 personer till...!!! 😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 vilket jäkla år hoppas det ser bättre ut för 2018 när jag summerat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..