Michelin

Michelin

torsdag 23 november 2017

Skrivbord är en viktig möbel i mitt hem



I mitt hem är det viktigt att möbler och inredning
har en samhörighet och fungerar bra ihop.

Detta kan göra det lite svårt ibland att hitta vissa möbler som passar min stil.

Jag letade länge innan jag hittade det perfekta skrivbordet.
Jag fann det till slut i en annons på Facebook i grannkommunen och slog till direkt.
Det var stort, otympligt och gammalt men ack så fint.
Det hade bra med förvaring med både lådor och skåp och passade perfekt in i mitt hem.
Uppe på fick både dator och skrivare plats samt lite smått som pennställ och en blomma och det fanns fortfarande yta att jobba på. Jag var riktigt nöjd!
Jag hade funnit mitt skrivbord!
Denna vackra möbel var mer än bara ett skrivbord.
Det var en inredningsdetalj som hade en funktion,
samtidigt som den hade en tydlig roll i mitt hem där den fick synas och ta plats.
Skrivbord behöver inte gömmas undan om du köper ett skrivbord som verkligen passar in i ditt hem.

Visst kan det se lite stökigt ut ibland, men det får det göra då det är en plats du arbetar på.
Men har du bra förvaringslösningar så är det enkelt att
plocka undan sånt som ligger och tar onödig plats.
Mitt skrivbord har dock alltid lite för mycket saker som inte ska ligga där
då det är en bra avlastningsyta i mitt lilla hem.

Söker du efter något nytt till ditt kontor eller till ditt hem så besök sidan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..