Michelin

Michelin

fredag 8 september 2017

Vilken lycka att få det man verkligen vill ha, i present.

När du fyller år eller får julklappar.



För visst har det väl hänt att någon utav oss, att vi har fått en present 
som vi egentligen inte vill ha.
Det finns ju faktiskt möjligheter att ändra på det.

Så varför inte skriva en önskelista och dela sedan med dig till din familj och dina vänner 
via mail eller via sociala medier. 
Ja, då kanske man kan få det som man verkligen vill ha.

Personligen skulle jag nog skriva min önskelista till min födelsedag och även till jul.
För man vet ju aldrig om Tomten fått min önskelista via posten/brevbäraren.
Så nu ska jag istället försöka skriva min önskelista till en sida som heter just:
önskelista.se


Testa du också!
Du kanske gör som jag, sitter och Googlar och kikar runt på olika sidor. 
Plötsligt kanske du hittar nånting som du skulle vilja ha, kopiera då länken till sidan: 
och så har du plötsligt börjat med din önskelista.
Allt samlat på ett och samma ställe. 
Enkelt och smidigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..