Michelin

Michelin

torsdag 1 juni 2017

Det är rätt så kul att höra vad folk skriver och tycker om deras resor.. Här är några klagomål...


Här är ett klagomål 
 Under min resa till Goa i Indien, blev jag äcklad när jag upptäckte att nästan alla restauranger serverar curry. Jag gillar inte kryddstark mat.



Eller vad sägs om denna:

Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, men placerades i ett rum med dubbelsäng. Jag håller er nu ansvariga för att jag är gravid, vilket inte skulle ha hänt om vi fått det rum vi bokat.

eller den här: 
Det var så många spanjorer där. Receptionisten pratade spanska och maten var spansk. Ingen hade informerat oss att det skulle vara så många utlänningar där.

eller den här: 
Jag blev biten av en mygga. Det stod inget om myggor i broschyren.

eller den här: 
 Det borde inte vara tillåtet att sola topless på stranden. Det var väldigt distraherande för min man som bara ville ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..