Michelin

Michelin

måndag 17 april 2017

En kräm som jag själv testat



Nanoblur är en optisk creme 

som suddar bort hudens åldrande linjer, rynkor, kråkfötter, ojämnheter 
och förstorade porer inom sekunder, utan att ändra hudens färgnyans. 

Visst är det så, att man ibland funderar om det verkligen stämmer.
Själv har jag köpt Nanoblur och testat krämen och jag kan bara säga att:
det faktiskt händer nånting med huden.

Så fort jag använt denna kräm, så brukar min man säga att jag är vacker och ser betydligt yngre ut.
Jag har till och med frågat honom om han bara säger så för att vara snäll mot mig.
Men nej, det är nånting med mitt ansikte, min hud som har förändrats.

Det är ingen kräm som gör så att man 10 år yngre och att det består.
Men nånting händer och det är mycket positivt och det ser man enbart då man har krämen i ansiktet. 
Men jag vill inte vara utan den här krämen.
Dock skulle jag önska att det fanns en betydligt större storlek på tuben.
För detta är något som jag gärna använder rätt så ofta numera. 

Den finns på Kicks och kostar 99.50 kr 
Volym: 30 ml

• Fungerar inom 40 sekunder - håller tills du tvättar av produkten.
• Förbättrar omedelbart hudtonen.
• Korrigerar direkt framträdandet av linjer, rynkor och kråkfötter.
• Reducerar rodnader.
• Minimerar framträdandet av förstorade porer.
• Jämnar ut och mattifierar huden.

ANVÄNDNING

Klappa in Nanoblur i huden med lätta rörelser på de områden där man önskar applicera produkten.
• Använder man ingen make-up ska Nanoblur läggas på sist i den dagliga rutinen.
• Vid användning av flytande foundation ska Nanoblur läggas på efter foundation.
• Om Nanoblur används tillsammans med puder och make-up ska Nanoblur läggas på först.
Känns din hud väldigt torr kan man blanda Nanoblur med en återfuktande creme.

Väl värd att prova! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..