Michelin

Michelin

tisdag 20 september 2016

Jag har idag gått igenom alla mina handväskor...

Jag har nu rensat alla mina handväskor
och nu ska jag erkänna vad jag hade i väskorna: 





Jag var ju övertygad om att alla mina väskor var tomma.
Men det var dom alltså INTE!

 Jag hittar följande saker i varenda handväska: 


 Jag har mani på att använda mig utav hand-desinfektionsmedel på händerna.
Så naturligtvis så fanns det en olika sorter i olika väskor.



Pappersnäsdukar är ett måste.
Jag som hela tiden trott att jag har slut på min favorit doft:
Musk Alyssa Ashley

Jag hittade fem flaskor i väskorna.



 Glytrin är ju ett måste efter min hjärtinfarkt/hjärtflimmer

Glytrin används för behandling av kärlkramp. 
Det används också för att förebygga kärlkramp som förorsakas 
av fysisk ansträngning, känslomässig stress, kyla etc.


Jag har alltid någon slags Läkerol i handväskan
men som jag ogärna äter eftersom jag har diabetes.
Men det skall alltid finnas i väskan ändå, konstigt nog.


Små pengar låg löst i varje handväska
så det blev en hel del som jag la i en burk.



Sen har jag alltid haft en liten flaska konjak i handväskan.
Vilket uppskattades en gång när jag var ute och fikade med min man och två av mina söner.
När den äldste sonen plötsligt säger att det skulle vara gott med en konjak till kaffet.
Jaha, sa jag och plockade upp min lilla konjaksflaska.
Lite snopna blev de då och det uppskattades.


Vad hittar ni i era handväskor? 
Eller är de alltid tomma, när de inte används? 

Men nu idag kan jag säga att alla mina handväskor är helt tomma nu!
Vi får väl se hur länge dom är det..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..