Michelin

Michelin

lördag 28 november 2015

Clas Ohlsons vackra koppar stjärna går bara sönder!

Jag lyckades äntligen hitta en otroligt vacker stjärna i koppar färg för 160 kronor på Clas Ohlson.
Glad i hågen så satte min man upp stjärnan och morgonen efter så började stjärna släppa både här och där.. Vi tog då kontakt med butiken och efter några dagar så låg en ny stjärna i vår brevlåda.
Vilket vi tyckte var otroligt snällt gjort..

NU skulle jag äntligen få upp den vackra koppar stjärnan på plats..
Efter ett dygn så släpper det både här och där även på stjärna nummer två..
Då blir man ledsen i ögat. 
Så nu vet jag inte om jag ska åter använda den gamla hederliga pappers stjärnan från förr som vi har haft år från år och som inte alls var så dyr! Den håller i alla fall...........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..