Michelin

Michelin

onsdag 25 mars 2015

Lite obehaglig dag idag faktiskt.. 
om man tänker efter och det brukar jag ofta göra.. 

Tänka efter istället för före.. hi hi

Men för att komma till mina funderingar:
Det är ju Maria bebådelsedagen idag och alla vet ju att hon blev ju gravid, bara så där! 
Så nu är jag lite rädd eftersom jag även heter Maria 
och jag vill då rakt inte bli gravid, 
för den biten har jag redan klarat av.. 

Äta våfflor kan jag ju göra, bara jag inte blir gravid. 
Även om det skulle låta helt otroligt om jag skulle kunna bli gravid eftersom jag har tagit bort alla de delarna så att säga, som gör att det är praktiskt omöjligt att bli gravid och även bära ett barn. 
Men som sagt, är det Maria bebådelsedagen och det har ju faktiskt hänt en gång i tiden sägs det ju, 
så ja .... man vet ju aldrig... 

Någon mer Maria som känner sig lite skrämda inför just den här dagen!

Ett litet ps i kanten bara till min käre man... 

vi kan väl ha lite mys-pys-å-sköj ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..