Michelin

Michelin

torsdag 9 oktober 2014

Doftande värmeljus.. Ingen fara för min man som är astmatiker, han tyckte det doftade underbart..

Det var med lite tveksamhet som jag köpte ett gäng med doftande värmeljus
Det blev både vanilj doft och choklad doft och en blom doft.. 
Jag har nu tänt två värmeljus, med blomdoften..
och jag säger bara: mmmmmmmmmmmmm
Oh vad underbart mjukt det luktar.
Inte alls så där hemskt stark doft utan väldigt behaglig så att till och min man reagerade när han kom in i sovrummet och tyckte att det doftade väldigt gott .. Han trodde att jag hade köpt nytt sköljmedel och bäddat nytvättade sängkläder. Och då skall det tilläggas att han är astmatiker och han brukar reagera väldigt starkt på olika dofter, så äntligen har jag hittat något som fungerar hemma hos oss..

1 kommentar:

  1. Härligt med nya ljus. Köpte själv nya ljusstakar: glömde däremot bort ljusen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..