Som ni kanske minns så skrev jag häromdagen om Fyndiq här på min blogg
Läs HÄR
och trots att man kanske kan lägga hela ansvaret på posten så reagerar man i alla fall på Fyndiq direkt efter att jag skrev här i min blogg.. Vår dotter blev genast uppringd av Fyndiq och dom skulle nu skicka en ny vara och dom skulle till och med "bjuda" på tio kronor ... WOW
Oavsett om man kan tycka att posten har gjort fel eller inte så har jag aldrig varit med om att en vara gått tillbaka till ett företag så snabbt och utan att vår dotter ens hade fått ett sms .. Dessutom borde man från Fyndiq ha hört av sig per telefon till vår dotter, eftersom de hade hennes telefonnummer och att varan hade gått tillbaka och varan var betald.. Vad hade hänt om vi inte hade hört av oss till Fyndiq och efterlyst varan?
Man kan anse att posten kanske har gjort fel, men jag anser att även Fyndiq inte skötte sina kort helt korrekt i detta ärende.. Utan här ville man att vi skulle få betala, om vi skulle låta köpa gå tillbaka eller så skulle man vara tvungen att betala en summa på tio kronor.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar..