Michelin

Michelin

söndag 5 juni 2011

Hur fungerar Bloggplus? Någon som vet? kan du berätta för mig....

Konto ID:59408
Aktiv:Yes
Rabatt:0%
Konventerat Kredit:0
Trafik

Träffar Tillgänglig:171319
Surfat Totalt:15566
Surf Ratio:4 : 2
Surftyp:Auto
Banner

Banner Visningar:16643
Annons Visat:81
Antal klick:26
Banner Ratio:3 : 2
Text

Text Visningar:4252
Annons Visat:1608
Antal klick:0
Annons Ratio:3 : 2

OK nu undrar väl en del vad det här är för något.. Men så ser mina uppgifter ut på Bloggplus, men ändå så märker jag inte utav att jag har klickat si och så många länkar m.m.
Frågan är egentligen vad det är som skall göras för att man ska kunna märka utav att man är med Bloggplus och att man klickar på andras bloggar. Är det kanske något som jag har missat eller gjort fel tro?
Är det någon som använder sig utav Bloggplus?
Du kanske kan förklara för mig vad jag ska göra så att det blir korrekt.. Det skulle jag verkligen uppskatta...
SKRIV OCH BERÄTTA.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..