Michelin

Michelin

fredag 5 november 2010

Har du hittat dina gamla skolkamrater på StayFriends?



StayFriends är ett ställe där man ska kunna hitta sina gamla skolkamrater.

Det låter väl kul?
Man ser bara till att bli medlem vilket inte kostar något alls.
Detta är förmodligen väldigt bra och många tycker det är jätte roligt att
hitta sina gamla klasskamrater.
Jag liksom många andra såg till att bli medlem och jag har också hittat en hel del av mina gamla klasskamrater och det är ju i sig jätte roligt. Men när jag sedan ska börja ta kontakt med vederbörande personer så måste jag se till att fixa mig ett så kallade:

Guldmedlemskap
och det gäller i 12 månader och förlängs efter utgånget med ett år
till priset av ENDAST : 169 kronor..

Hur många av alla dom som är medlemmar i StayFriends
går in och skaffar sig ett guldmedlemskap och betalar 169 kronor?
Har du ett guldmedlemskap hos StayFriends?

Själv skaffade jag mig ett guldmedlemskap förra året och jag hann då med att läsa vad fyra personer hade skrivit till mig under förra året.
Ska jag chansa och betala in ytterligare 169 kronor för ett nytt år med StayFriends?
Får jag möjligheten att hitta fler av mina gamla klasskamrater?
Nej..
Men vad spelar det för roll om jag skaffar mig guldmedlemskapet om inte mina kontakter har gjort detsamma? Jag förstår inte riktigt hur det går till och vart dom här 169 kronorna går till.
Är det någon som vet?
Jag är ju en sådan person som alltid vill veta vad jag egentligen får för mina pengar!
Men trots att jag har varit guldmedlem i ett års tid så vet jag fortfarande inte vad jag egentligen får för mina surt förvärvade slantar.


1 kommentar:

Tack för din kommentar..