Michelin

Michelin

fredag 2 april 2010

Modifast= Mitt Nya Leverne


Modifast kommer förmodligen att alltid finnas med i fortsättningen
av mitt sätt att leva.
Jag har börjat att hitta mitt sätt att äta och leva sundare.
Jag har alltid haft svårt för att gå ner i vikt och svårt att hålla mig ifrån godis, chips, läsk m.m.
Jag måste gå ner i vikt och få ner mitt höga blodtryck, men allt jag tidigare provat så har jag efter ett tag tröttnat, men nu har jag hittat mitt sätt att gå ner i vikt.
Jag gör det genom att äta bättre och sundare och jag träningscyklar 2 mil om dagen.
Första kontakten med Modifast
Jag började lite smått med att prova Hallonsmak modifast och hitills har jag känt att mitt sockerberoende succesivt börja försvinna allt mer och mer. Jag känner mig både mätt och belåten och jag känner absolut inget sug efter några sötsaker eller annan skräpmat.
Jag började med att byta ut några måltider med Modifast Hallon (min absoluta favoritsmak)
och sen övergick jag till prova Modifast Vanilj som också smakar gott.
Jag märker att jag sakta men succesivt minskar mitt midjemått och jag känner mig allt piggare.
Ska du gå ner i vikt och börja leva ett sundare liv?
Ska man börja med ett sundare sätt att leva och äta så föreslår jag er att prova Modifast.
När jag började med Modifast så var min vikt på 96 kg och mitt midjemått 108.
Jag kommer vart efter som att visa er resultatet på min viktminskning här i min blogg.
Så följ med mej på min resa till ett sundare leverne och med en mindre midja......
Det finns smakerna: Choklad, Vanilj, Hallon, Kaffe, Banan, Potatis-purjolök, Sparris.
Modifast är en kostersättning som är utformad för att kunna ersätta all mat under en begränsad tid, utan att kroppen lider brist på den näring den behöver.
Det är viktigt är att man inte är gravid eller ammar och är frisk.
Man blandar enkelt och smidigt ihop en påse Modifast pulver med 2-2,5 dl vatten.
Och var får man tag i detta ?
Du kan köpa Modifast på apotek och via www.modifast.se eller
Modifast kundservice telefon. 0200-242421.
Jag kan redan nu avslöja
att jag har två stora skålar på bordet med påskgodis
och jag har inte tagit en enda godisbit (jag känner inte heller något sug efter godis)
och att det samtidigt händer något positivt med mig kropp.
Jag ska ut på turnè i några dagar och jag kommer att ta med mig Modifast i bagaget.

2 kommentarer:

  1. Grattis till ditt nya midjemått och dina nya vikt =))
    Mitt sötsug är också borta och jag längtar inte efter sötsaker längre heller =))
    Men de första veckorna var tuffa , det ska jag inte sticka under stolen med ;))
    Du har varit duktig ...ja vi har varit duktiga och nu kämpar vi vidare med vårat nya sundare liv ;))
    Önskar dig en fortsatt trevlig påskhelg , varma kramar =)

    SvaraRadera
  2. Hej, jag googlade på Modifast och då kom du upp :)
    Kikar in och läser vad du tycker om de, själv är jag inne på tredje dagen och den har varit värst men jag ska klara detta. Har inte berättat om detta i min blogg ännu, gör de om några dagar när jag veta att jag fixar detta. Lycka till! Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..