Michelin

Michelin

tisdag 2 mars 2010

Varför går dom så konstigt?

Jag älskar kläder och mode
och jag tycker att det är otroligt vackra kläder som visas hos MaxMara och jag skulle vilja ha nästan varenda klädesplagg som visas på modevisningen.
Men det finns förmodligen inte kläder i Michelin-storlekar eller rättare sagt i modell: Större.
En mer kvinnlig modell, jag menar dom med lite mer kött på kroppen och lite mer kramvänlig kropp så att säga.
Något som jag alltid funderat över är varför måste dom gå så där knepigt när dom ska visa kläder? Har dom något i baken som pressar dom att gå så här? Eller vad är det för vits med att just gå med den här lustiga vaggande gången?
En del är till och kobenta och ibland blir man nästan rädd att dom ska knäcka knäskålarna när dom går så där.
Jag skulle vilja se en modevisning med mer en så kallad "normal" gång och med lite mer "normala" modeller och inte några jädrans benrangel som ser ut att gå av när som helst.
Det är tydligt att man även ska visa brösten, helst ska blusen eller klänningen liksom bara glida upp så brösten syns. Det är alltså inte så att brösten ramlar ut utan det är mer som att kläderna är lite för stora så att dom inte sitter på kroppen som dom ska, enligt mitt tycke.
Jag är inte pryd på något sätt, men nog sjutton vill jag ha mina bröst innanför kläderna. Vill jag visa mina bröst så tar jag helt enkelt av mig mina kläder istället.
Se själva en otrolig modevisning med enormt snygga kläder men med tyvärr allt för svältande och tunna modeller. Klicka HÄR och bedöm själv och skriv gärna en kommentar här och berätta vad du tycker om dessa modeller.
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..